Termeni și condiții

Comanda dumneavoastră prin intermediul site-ului povesteaflorilor.ro reprezintă acceptarea implicită a următoarelor condiții:

Drepturi de autor

Toate imaginile prezentate pe www.povesteaflorilor.ro sunt proprietate a companiei SC 4SIS TOGETHER SRL. Preluarea, prelucrarea sau modificarea lor fără acordul nostru în scris este ilegală și va fi semnalată organelor competente ca atare.

Politica de refuz/acceptare a comenzii

Pot apărea situații în care compania noastră să refuze o comandă fără a oferi explicații. În aceste situații se va anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeași metodă de plată folosită de client.

Toate prețurile afișate pe site includ TVA.

Anularea sau schimbarea comenzii de către client

Vă puteți răzgândi în legătură cu comanda plasată cu minim 24 ore înainte de ziua livrării. Anularea comenzii se va face prin telefon la numărul +40 768 411 624.

Dacă o comandă a fost deja transmisă în producție atunci ea nu mai poate fi anulată!

Întotdeauna încercăm să îndeplinim orice cerință de ultim moment, însă nu putem garanta decât schimbările transmise cu 24 ore înaintea livrării.

O dată ce comanda a fost dată în producție, schimbările nu mai sunt posibile.

Pentru comenzile ce depășesc 1.000 de ron ne rezervăm dreptul de a solicita un avans ce constă în 50% din valoarea comenzii.

Vă rugăm de asemenea să luați în considerare că în perioadele cu comenzi intense (Crăciun, 1-8 martie, Sf Valentin etc) nu garantăm posibilitatea de a anula comenzile în mai puțin de 24 ore până la dată livrării.

Rezolvarea problemelor legate de plată

Decizia de a cumpăra flori online pe www.povesteaflorilor.ro este una sigură având în vedere că tranzacțiile pe pagina noastră sunt asigurate prin LibraPay. Se poate întâmpla însă uneori să existe erori în tranzacția bancară care să întârzie acceptarea comenzii de către noi. În cazul unui mesaj din partea băncii sau din partea noastră legat de plată vă rugăm să ne contactați la +40 768 411 624.

Plățile făcute în afară orelor de program și eventualele probleme care pot apărea pot întârzia comanda și, deși regretăm orice întârziere, nu deținem controlul acestor situații și nu vom opera rambursarea plății.

Aranjamente florale și disponibilitatea lor în funcție de anotimp

În cazul în care nu există în stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii noștri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervăm dreptul de a schimba respectivul sortiment cu unul echivalent ca stil și de aceeași valoare sau mai mare. Dacă schimbarea este majoră, vom încerca să vă contactăm pentru acord.

Plantele de suport (frunze, verdeață) și vasele pot fi schimbate fără înștiințare anterioară având în vedere că ceea ce este afișat pe site este cu titlu de prezentare.

Dacă nu reușim să vă contactăm prin canalele folosite în comunicarea anterioară cu dumneavoastră, va trebui să considerăm că avem acordul dumneavoastră implicit.

Aranjamente deteriorate

Aranjamentele florale sunt transportate cu grijă și sunt alcătuite din materie primă de calitate. Se poate însă întâmpla în foarte rare ocazii ca aranjamentele să nu ajungă în cea mai bună stare la destinatar.

Dacă acest lucru se întâmplă vă rugăm să ne contactați pentru a vă rambursa plata sau pentru a vă oferi o nouă livrare gratuită pentru o dată ulterioară.

Garanții oferite

Pentru produsele și serviciile care se află sub controlul nostru vă oferim garanția rambursării totale a plății sau oferirea unor vouchere cadou în contravaloare dacă:

Nu s-a făcut livrarea la dată agreată cu dumneavoastră din motive care au ținut strict de noi.

Livrarea a întârziat la dată agreată.

Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Vă putem rambursa plata în condițiile returnării produsului deteriorat.

Nu putem să onorăm comanda dumneavoastră din motive ce țin de noi, vă vom returna banii.

A fost livrat produsul greșit. O să vă rugăm să ne semnalați greșeala, iar noi vom retrimite comanda dumneavoastră.

Dorim să vă reamintim că singurele opțiuni de compensare sunt rambursarea sumei plătite sau vouchere cadou pentru achiziții viitoare, orice altă formă de compensare nu este subiect de negociere.

Livrări

Livrăm exclusiv pe toată raza municipiului București și în întreg județul Ilfov. Produsele comandate pot suferi modificări (în ceea ce privește tipul florilor, cutiile, ambalajele, alte materiale componente), în funcție de stocul pe care îl avem la momentul realizării comenzii. De asemenea, programul de livrare poate fi diferit în fiecare localitate (orele de program și zilele nelucrătoare). În cazul în care există modificări ale comenzii, vom încerca să vă contactăm pentru a informa și a vă da acordul. Dacă nu reușim să vă contactăm telefonic sau prin e-mail în timp util, vom considera că avem acordul Dvs. implicit.

Regimul ofertelor speciale

Ocazional, putem oferi produse cu preț redus. Aceste oferte sunt valabile numai în perioada menționată și nu constituie o ofertă permanentă.

Dacă un client cumpără un produs care devine subiectul unei oferte reduse ulterior, prețul la momentul achiziției are prioritate.

Nu putem face reduceri pentru produse deja cumpărate.

Folosirea datelor personale

Sunt situații în care este extrem de important să luăm legătura cu dumneavoastră pentru a vă oferi comanda dorită. De aceea vă rugăm ca datele oferite în crearea contului personal să fie actuale și corecte.

Prețuim discreția și încrederea acordată și vă asigurăm că nu închiriem sau vindem bazele noastre de date! Pentru mai multe detalii vă invităm să consultați politica noastră de securitate a datelor.

Numele

Adresa de e-mail – Folosim acest canal pentru a face corecții legate de comandă, pentru a vă comunica schimbările sau pentru a vă consulta în legătură cu aspecte neplanificate.

Numărul de telefon (fix și/sau mobil) În cazul în care este nevoie să vă contactăm urgent vom folosi acest canal.

Shopping Cart